Gadu-Gadu

Wysyłki i Zwroty


ODBIÓR ZAMÓWIONYCH TOWARÓW

Sklep mixela.pl umożliwia odbiór osobisty zamówionych towarów w sklepie
na terenie Częstochowy ul. Wypalanki 13/15 

Na życzenie Zamawiającego, zamówione towary dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub za pośrednictwem firmy kurierskiej SIÓDEMKA. Koszt dostawy towaru jest dostępny na stronie www.mixela.pl, jest on także widoczny na etapie podsumowania zamówienia przed jego akceptacją przez Klienta.

Ze względu na duże zróżnicowanie kosztów transportu towarów do krajów Unii Europejskiej, dostawy towaru do Klientów z krajów Unii Europejskiej są realizowane każdorazowo po uzgodnieniu z Zamawiającym kosztów dostawy do jego kraju zamieszkania.

KOSZTY DOSTAWY :

- przesyłka pocztowa pobraniowa - 18 zł

- przesyłka kurierska pobraniowa - 20 zł / kurier Siódemka /

Koszt dostawy doliczany jest do faktury VAT w osobnej pozycji. Koszt dostawy może być wliczony w cenę zamawianych produktów - prosimy o wpisanie w uwagach do zamówienia informacji o zmianie sposobu rozliczenia kosztów dostawy. Powyższy cennik dostaw ograniczony jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

Ceny dostaw zagranicznych uzależnione są od kraju odbiorcy i wielkości zamówienia.
Cenę dostawy zagranicznej można uzyskać pisząc na adres e-mail: sklep@mixela.pl 
lub dzwoniąc na numer 881737534.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Zamówienia realizujemy do 3 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty
lub wyborze opcji za pobraniem.
Zastrzegamy sobie w uzasadnionych przypadkach (np. opóźniona dostawa) możliwość realizacji zamówienia do 14 dni.

DOSTAWA TOWARU

Zamówione towary dostarcza firma kurierska Siódemka S.A. Odbiorcy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej otrzymują paczki w następnym dniu roboczym po nadaniu przesyłki.

Zamówienia dostarczamy również za pośrednictwem Poczty Polskiej.

W dniu wysłania zamówienia Zamawiający otrzymuje na swój adres mailowy wiadomość z numerem przesyłki. Dzięki temu może sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się paczka. 

W tym celu należy kliknąć na poniższy link lub zadzwonić na podany poniżej numer telefonu i podać numer przesyłki.

Sprawdź online - status przesyłki http://www.siodemka.com/monitoring-przesylek

Zadzwoń na infolinię Siódemka 22 777 77 77 wew. 3

Aby uzyskać informacje na temat paczki za pośrednictwem strony internetowej firmy kurierskiej, należy wprowadzić w polu "Numer przesyłki" numer lub numery sprawdzanych paczek. Przy wprowadzaniu kilku numerów, trzeba rozdzielić je przecinkiem.

Aby uzyskać informacje na temat paczki za pośrednictwem infolinii, należy przygotować numer paczki i podać go konsultantowi.

Wszystkie paczki wysyłane firmą kurierską są ubezpieczone. Odbiorca ma obowiązek sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera. Kurier powinien poczekać aż odbiorca upewni się, że towar nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.

Odbierając przesyłkę powinno się sprawdzić, czy:

- paczka jest oryginalnie zapakowana, tzn. czy jest oklejona taśmą firmową z napisem ole.pl i czy taśma nie jest przerwana,

- paczka i jej zawartość nie są uszkodzone.

Jeżeli odbiorca stwierdzi, że opakowanie jest zniszczone (np. karton jest rozdarty, zgnieciony, folia ochronna jest porwana) lub paczka nie jest oryginalnie zapakowana (np. opakowanie oklejone jest inną taśmą lub taśmy są uszkodzone), koniecznie trzeba sprawdzić zawartość.

Jeżeli towar uległ uszkodzeniu, Zamawiający ma obowiązek spisania w obecności kuriera, który dostarczył zamówienie, protokołu reklamacyjnego i skontaktowanie się ze sklepem www.mixela.pl

W tym celu należy wysłać wiadomość na adres sklep@mixela.pl lub zadzwonić pod numer tel.: 881 737 534

ZWROT TOWARU

W przypadku zwrotu towaru koszt przesyłki pokrywa kupujący

Klientowi przysługuje 10 dni na zwrot bez podania przyczyny

Wysyłki zwrotne towarów w ramach reklamacji 
realizowane są na nasz koszt

W tym celu skontaktuj się z nami.


FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI

Prosimy pamiętać o wypełnieniu i odesłaniu, razem z towarem i dowodem zakupu, 

formularza zwrotu i reklamacji  > DO POBRANIA TUTAJ